Nr. 26 - 60. Mototurismikokkutulek, Tartus

1999. aastal alustas Eesti Post korraliste tervikasjade väljaandmist.
Vasta
elmo
Administraator
Postitusi: 3548
Liitunud: 08.08.2004 13:44

Nr. 26 - 60. Mototurismikokkutulek, Tartus

Postitus Postitas elmo » 14.07.2005 20:54

Pilt Pilt

Tervikasi nr 26: 60. Mototurismikokkutulek, Tartus
http://www.post.ee/?id=2189&prod_id=808

Nominaal: Postimaks makstud kõigisse maadesse saatmisel
Pilt
Müügihind: 13.00
Välja antud: 21.07.2005
Kujundaja: Lembit Lõhmus
Trükiarv: 6000
Trükikoda: AS Vaba Maa
http://www.vabamaa.ee/

Postal Stationery
FIM Motocamp 2005, Tartu
http://www.post.ee/?id=2436&prod_id=808

=====================
Viited lisainfole:
FIM Rally 2005 Estonia
http://www.fimrally.ee/

elmo
Administraator
Postitusi: 3548
Liitunud: 08.08.2004 13:44

Nr. 26 - 60. Mototurismikokkutulek, Tartus

Postitus Postitas elmo » 20.07.2005 20:39

Homme käibele tulevale tervikasjale pole miskipärast trükitud lennupostisaadetise lipiku "PAR AVION" või "PRIORITAIRE" kujutist
Pilt
analoogselt näiteks tervikasjaga nr. 23
http://www.post.ee/?id=2189&prod_id=366

Tervikasja müügihind sisaldab ju postkaardi saatekulu kõikjale maailma saatmisel ning kehtivates rahvusbvahelise postkaardi tariifides
http://www.post.ee/index.php?id=1434
on teise ja kolmanda tariifitsooni puhul kehtestatud vaid lennupostitariifid.

Niisiis on kõik tervikasjad makstud kui lennuposti kaardid ja kliendid peaksid kõigile välismaale saadetavatele tervikasjadele nr. 26 lennuposti kleepsu ise peale kleepima -- muidu jääb tema poolt tegelikult kinni makstud teenus tegelikult saamata. On ju posti kättetoimetamise ajad mujal maailmas oluliselt sõltuvad sellest, mis kategooria saadetisega tegu.

Lennuposti saadetise märge võib ju olla tehtud ka templiga, kuid siis on risk, et mõnes postitöötlemise etapis jääb see templijäljend märkamata ning kaarti ei edastata lennupostile kohase kiirusega. Tervikasja kirev kujundus on minu arvates kleepsu eelistamisel veel täiendavaks argumendiks.

Tahaks loota, et postitöötajad juhivad klientide tähelepanu vajadusele lisada kõigile välismaale suunduvatele tervikasjadele puuduv lennuposti kleeps, et nende poolt pakutava ja kliendi poolt kinni makstud teenuse kvaliteet ei kannataks.

Järgmiste taolise frankeerimisväärtusega tervikasjade puhul oleks nutikas lennuposti lipiku kujutis taas tervikasjale trükkida -- nii klientidel kui teenindajatel kasutamisel muret vähem.

Vasta

Mine